Super Bang:周记第十一篇

这星期日要挑战POP-JAZZ歌曲啰!

“走钢索的人,不害怕牺牲。只求你一句爱我~”。这是星期天我们即将要唱的歌曲《走钢索的人》我唱的其中一段歌词。这首歌无论是歌词或是歌曲都超棒,超有意思的!它是一首POP-JAZZ 的歌曲,很舒服,容易令人陶醉。歌词描述着爱情的矛盾,让人无法向前又不甘心退后。作者对爱慕的人的渴望却不强求,整首歌听起来蛮浪漫的哦!加上舞蹈老师为我们安排的道具,把整个气氛变得很有feel!很期待这星期的表演,我有信心Super Bang在这次的表演会很精彩!请你也一起来观赏及支持我们吧!,



伟鸿

***************************
It’s an exciting week for me this time. Guess which song are we picked on? It’s a popular jazz song called ‘ Zuo Gang Suo De Ren‘. It’s really a wonderful song. I’m so glad we got this masterpiece. But last week was really bad for me… I have a bad encounter with a dog near my sister’s place. I got bitten on the right leg and need to take a lot of medication to recover. Well none of this is going to disturb my focus on my competition and performance. I’m going to make it look reallllyyyy gooooooddddddd.. Stay tune this Sunday!!


Elliot

***************************
多么美好的一个礼拜。在上个礼拜我们上了文康老师的口传课,又让我学了很多东西,不过同时我发现我是一个慢进入状况的人,我通常需要一段时间后才会运用学到东西。而且伟鸿和Elliot都有所进步了。。。所以我也要加快脚步咯。。。
另外,这个礼拜我们会演绎Jazz的曲风,希望我们会有让各位惊艳到。(老师编的和音是难的咯。)这礼拜会是Elliot最大的突破,敬请期待吧。。。

凯文 字













5 条评论:

Unknown 说...
此评论已被作者删除。
Unknown 说...

lalala... kai wen & ur frenz jiayou lo =D


by xin hui

Angel Juan 说...

super bang~
gambateh!!

anonymous 说...

gosh....ultimate power group's contestants .....really really speechless...standard really very low compare to other competition...every group also have pitch problem,dance also cant dance perfectly...unlike american idol...gosh....got to improve man....

clubYY 说...

你们边跳边唱的《爱是怀疑》我很享受地在观赏,很有吸引力,很好。虽然有些音准的小问题,但整个表演是有一定的水准在。



I enjoyed 'Love is Suspicious' with dance that your group performed last Sunday. The performance is great and attractive yet there are some pitch drawbacks.


恭喜再次获得皇牌。Congratulation!