Super Bang:周记第十篇

把握



It’s Thursday today, it’s a relaxing week for us as group A is having their competition this week. Well , we Super bang still have to practice our dance for a performance next week at UTAR college, It’s for a dancing competition. Although dancing is not our stuff, but I think we can still do it, as we have great determination and im sure we all born with it .


" See the things that you want as already yours, know that they will come to you at need . Then let them come. Don’t fret and worry about them. Don’t think about your lack of them. Think of them as yours , as belonging to you , as already in your possession. "


Robert Collier (1885-1950)

Elliot

***************************

春来生花显生机
夏立树云露艳阳
秋分落花解明月
冬风催雪催立春

时间是不等人的,春夏秋冬过得如此之快,我们能做的只有把握每一分每一秒,因为机会只会让给有准备的人。。。

凯文 字

***************************


“这世上没有对和错,只有好和不好”,这是文康老师曾经告诉过我们的话。我开始慢慢体会到这句话的意思了。我觉得自己对自己的那一份自信真的很重要,因为如果没为自己的自信打好基础,别人的言行举止很容易就能动摇我们原本的形式。我觉得一旦我们确定了自己觉得好方向后,就因该把自己的信心完全灌输在里面。可能这方向不是每个人都能接受,可是至少是自己觉得好的,我相信那一份坚定的自信迟早会得到他人的认同。

伟鸿

1 条评论:

说...

从你们第一次演出开始
我就喜欢上了令人难以忘怀的
那发自内心的自信
在台上歌唱的自然
所以希望你们能够越来越好

因为支持你们的人
都相信着
无论是什么歌曲
你们都能掌握得很好

你们是我心目中真正的
终极天团